Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Stará Živohošť 2016

Od 23. do 27. května se pro 6. – 9. třídu stal přechodným domovem hotel Narex na Staré Živohošti. Protože jsme tu jen na chvíli, musíme si to ale pořádně užít.

V pondělí jsme se ubytovali a pak šli na oběd, takže jsme zjistili, že jídelna je spíš restaurace a že tu ale opravdu moc dobře vaří.

Bylo krásně, a tak někdo využil možnost vykoupání v bazénu se slanou vodou, někdo šel prozkoumat okolí, vyzkoušet multifunkční i travnaté hřiště a jiní už se pustili do prvních soutěží a her.

Šesťáci se odpoledne po příjezdu rozlosovali do šesti skupin a soutěžili, večer si zahráli živé Člověče nezlob se. V úterý si po vydatné snídani šli zahrát bowling, u kterého se všichni celou hodinu dobře bavili. Odpoledne pak opět v družstvech hráli různé hry.

Úterní večer potom nejen šesťáci, ale všechny děti i dospělí zakončili „razítkovací hrou“. Na asi deseti stanovištích různě umístěných v areálu, kdy nikdo neznal jejich pořadí, se musela postupně nasbírat razítka, z každého stanoviště jedno. Získání razítek bylo podmíněno správným pořadím, takže třeba bez chobotnice nemohla být na lístečku žirafa, a bez té zase želva…takže zkrátka – dost se všichni naběhali sem a tam a tam a zpátkyMrkající.

Středu šesťáci prožili tak, že dopoledne si vyšlápli na nedalekou rozhlednu. Odpoledne je čekají turnaje ve vybíjené a v přehazované a večer, to opět na  nás na všechny, čeká diskotéka.

Podobně svůj čas na Živohošti trávily i obě sedmé třídy. Procházky po blízkém i vzdálenějším okolí, míčové hry, zápas v přehazované, razítkovací hra… takže trocha zábavy a u hry o Karlu IV. nebo při projektu věnovaném lesu přišlo na řadu i poučení. Velmi oblíbený byl bowling, při kterém změřili síly v přesnosti a odhadu.

V úterý se osmáci dopoledne bavili při sportovně vědomostní hře o Karlu IV., která je takovou jako hrou „celotáborovou“, protože si ji postupně vyzkouší všechny děti. Je to vlastně štafeta, kde místo štafetového kolíku fungují lístečky se slovy, které je nejprve potřeba najít a pak poskládat do vět, které se vztahují k životu a vládě Otce vlasti.

Devítka strávila dopoledne na bowlingu a pak venku s míčem, odpoledne se pak společně 8. a 9. třída vypravily do Lanového parku Slapy, který je prý nejhezčí a největší v Čechách a nabízí několik tras různé obtížnosti, které zájemci absolvovali pod dohledem zkušených instruktorů.

Ve středu dopoledne byla na bowlingu pro změnu osmá třída a devítka se lopotila s hrou o Karlu IV., ještě zbyl nějaký čas na fotbal a další hry s míčem. Po obědě je v plánu vycházka na rozhlednu u Chotilska a sportovní vyžití v areálu.

Po diskotékovém večeru nám zbývá poslední společný den. Určitě si ho užijeme, dohormady a každý přece trochu po svém. Někdo si dá zase bowling, někdo třeba vytvoří zajímavý živý obraz z Karlovy doby, jiní půjdou sportovat nebo jen tak na prolézačky a kolotoče.

Každopádně večer budeme trávit společně u táboráku při povídání, opékání buřtíků a vyhodnocování soutěží.

V pátek se sbalíme a v 10 hodin vyrazíme ku Praze, kde se nás už určitě nemůžete dočkat.

 

P.S. Většinu fotek i nějaká krátká videa najdete postupně na FB školy https://www.facebook.com/%C5%A0kola-Kav%C4%8D%C3%AD-hory-optim%C3%A1ln%C3%AD-%C5%A1kola-572341426136041/photos


Vydáno: 25.5.2016 15:30 | 
Přečteno: 2075x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent