Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Z deníku cestovatelů Posázavským pacifikem

Konečně zprávy a fotky z ozdravného pobytu 6.,7. a 8. tříd v Chřenovicích - Podhradí u Ledče nad Sázavou, 24. - 28.5. 2010 (+ komentáře žáků 8. třídy)

24.5. pondělí

• příjezd na základnu - Chřenovice - Podhradí, ubytování
  • vycházka na zříceninu chřenovického hradu
  • sedmáci - odvážná delší procházka na Hamry

- Jdeme na chatky, poházíme bágly a kufry, paní učitelka vejde za 10 minut a už to jede: " Vy tady ale máte bordel." Já na to odseknu: "Ale strop je čistej." Do 15 hodin máte odpolední klid, ale ten končí. A jdem na zhrouceninu ...

- V pondělí se mi líbilo, že jsme šli na nějakou věž, a štěstí bylo, že jsme nešli s paní učitelkou Štirskou

25. 5. úterý

• vědomostní soutěž v lese
  • šestka a sedmička - pacifikem do Ledče n. Sázavou, prohlídka města
  • osmička - pacifikem do Smrčné a odtud pěšky na Svořidla
  • koupání v bazénu, sauna, míčové hry

- Z "romantické procházky" se stal pochod lesem po mokrých kamenech a bahnem, z čehož jsme měli jistě "radost".

- Ale nejlepší z toho dne byla soutěž, kterou pro nás připravily paní učitelky, to bylo zábavný.

- V úterý jsme se vydali na procházku na Stvořidla. Moc se nám to líbilo, protože jsme nešli moc do kopců, ale terén byl i tak obtížný. Cesta byla dlouhá 3 km, ale na konci na nás čekala vychlazená odměna.

- Při kochání přírodou se kdekdo natáhl na zem.

- Druhý den jsme šli na Stvořidla, kde jsme toho moc neviděli, ale zase jsme se hezky prošli.

26. 5. středa

• soutěž družstev v přesmyčkách, rýmování a tvoření slov - MATEŘÍDOUŠKA
  • osmička - pacifikem do Ledče n. Sázavou, návštěva hradu s výstupem na věž, prohlídka města
  • šestka a sedmička - pacifikem do Smrčné a odtud pěšky na Svořidla
  • diskotéka, opekání buřtů

- Další den jsme jeli do Ledče nad Sázavou, kde to moc dobře znám. Bylo zajímavé jet do města, které navštěvuji pouze s rodinou, se svoji třídou. Jakoby známá místa dostávala novou tvář.

- Šli jsme na věž, kde bylo strašně schodů, točila se nám kedlubna a mysleli jsme, že cesta nekončí, ale pohled stál za to, protože jsme viděli celou Ledeč.

- Z celého týdne mě nejvíce zaujala středa díky grilování v krbu. Byl tak velký, že připomínal 3D TV SAMSUNG.

27. 5. čtvrtek

• celodenní výlet pacifikem - osmička na Český Šternberk, prohlídka, oběd v zájezdním hostinci
                                       - šestka a sedmička - Sázava - prohlídka města a Sázavského kláštera
  • koupání v bazénu, sauna, míčové hry

- Když jsme šťastně dojeli na hrad Šternberk, tak nás paní učitelka potěšila tím, že si ještě vyšlapeme hezkej kopeček do hladomorny a pak kluzký schody na věž.

- Nevím jestli všechny, ale představa dalších schodů na střechu hladomorny nás nijak neohromila.

- Čtvrtek byl ze všech dnů nejlepší, jeli jsme vlakem na hrad Šternberk, kde jsme viděli spoustu věcí, které nás zajímají. V salonku paní v černém mě podělal pták, ale stejně to byl krásný výlet.

- Jak už jsem jednou řekl, historie není pro mě, ale proněvadž jsme měli atraktivní průvodkyni, nestěžoval jsem si.

- Poté jsme šli do restaurace, kde se většina lidí přežrala.

- Hned po vydatném obědě nám paní učitelky daly výtečné bonbóny. Po hodinovém trávení a nadávání "Je mi blbě," jsme nasedli do vlaku a jeli domů.

28.5. pátek

• příprava na odjezd, míčové hry na ukrácení dlouhé chvíle ( čekání na autobus )
  • vyhlášení výsledků soutěží a rozdání odměn (opět děkujeme rodičům Jakuba Bernklaua!!!)

- Myslíme si, že to tady bylo hezké, protože tu byl přístupný bazén a fotbalové hřiště.

- Bylo to tu nejlepší, avšak časy jsou to včerejší, výletů jsme tu mnoho zažili, večer jsme si buřty užili.

- Ale jinak to tu bylo celé super.

Vydáno: 15.6.2010 12:32 |
Přečteno: 5101x |

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.

Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.