Maturitní zkouška se skládá ze 2 částí, společné a profilové.
1. Společná část obsahuje 2 povinné zkoušky:
a) český jazyk a literatura
b) cizí jazyk (AJ, NJ, FJ, RJ, ŠJ) nebo matematika
Všechny povinné zkoušky mají jen jednu úroveň obtížnosti.
Zkouška z českého jazyka a z cizího jazyka je zkouškou komplexní a sestává ze 3 dílčích zkoušek: didaktický test (v cizím jazyce vč. poslechového subtestu), písemná práce a ústní zkouška. Ke složení zkoušky je nutné úspěšně složit všechny její části.
Ostatní zkoušky mají pouze podobu didaktického testu.
V rámci společné části může student vykonat až 2 nepovinné zkoušky (další CIJ nebo MAT).
Nepovinný předmět nemůže být shodný s volitelným předmětem společné části.
2. Profilová část obsahuje:
2.1. Obor vzdělávání sociální péče – sociálněsprávní činnost – 2 povinné zkoušky
a) praktická zkouška z odborných předmětů (SOZ)
b) ústní zkouška z odborné teorie (SOP a PRA)
2.2. Obor vzdělávání veřejnosprávní činnost – 3 povinné zkoušky
a) praktická zkouška z odborných předmětů (VES a PRA)
b) dvě ústní zkoušky z odborné teorie:
i) VES
ii) PRA
V rámci profilové části může student vykonat až 2 nepovinné zkoušky (MAT, DEJ, OBN, CIJ, IKT, ZDN). Zkoušky probíhají ústní formou.
Nepovinný předmět nemůže být shodný s žádným předmětem společně části.
Ke složení maturitní zkoušky je nutné úspěšně složit povinné zkoušky společné i profilové části.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.