Žáci osmých tříd se zapojili do projektu zaměřeného na škodlivost nikotinu a tabáku. V rámci této iniciativy se žáci naučili o negativních dopadech kouření na zdraví a společnost. Vytvořili prezentace, diskutovali o vlivu kouření na jejich vlastní životy a prozkoumávali strategie prevence.
Tato zkušenost nejenže zvýšila povědomí o škodlivosti tabáku, ale také rozvinula dovednosti v oblasti prevence. Projekt pomohl žákům pochopit důležitost zdraví a přispěl k vytvoření zdravějšího prostředí ve škole i ve svém okolí.
Žádost o vystavení stejnopisu/opisu vysvědčení | 174 kB |
|
Školní řád | 573 kB |
|
Řád školní družiny | 510 kB | |
Řád venkovního školního areálu | 121 kB | |
Učební plán ZŠ | 332 kB | |
Školní strategie proti tabáku | 165 kB | |
Oznámení rodičům žáků 1. tříd ZŠ |
249 kB | pdf |
Zápisní lístek | 183 kB | pdf doc |
Žádost o zápis dítěte k plnění povinné školní docházky | 196 kB | pdf doc |
Žádost o odklad školní docházky | 185 kB | pdf doc |
Provoz MŠ a ŠD o letních prázdninách 2024 | 624 kB |
|
Žádost o prominutí úplaty ke zmírnění dopadů inflace | 49 kB |
|
Vážení rodiče, žáci, studenti, přátelé školy,
je tu zase prosinec a s ním i ten letošní rok brzy dospěje ke svému konci. Přejeme Vám, abyste (leckdy hektické) zbývající dny roku 2023 strávili v co nejlepší pohodě a ve zdraví v kruhu svých nejbližších a podle Vašich představ. Tak, jako pokaždé, bychom Vám rádi na sklonku letošního kalendářního roku poděkovali za spolupráci, podporu a přízeň.
Do toho přicházejícího roku 2024 Vám pak všem přejeme pevné zdraví, štěstí, pohodu, mnoho úspěchů v osobním i pracovním či studijním životě, samá splněná přání, jen milá překvapení, především dobré zprávy a všem rodičům hodně radosti z úspěchů jejich dětí.
Malá cca 190 m2 (17x11 m)
MALÁ | 14 - 15 | 15 - 16 | 16 - 17 | 17 - 18 | 18 - 19 | 19 -20 | 20 - 21 | |||||||||||||||||||||
Pondělí | ||||||||||||||||||||||||||||
Úterý | ||||||||||||||||||||||||||||
Středa | ||||||||||||||||||||||||||||
Čtvrtek | ||||||||||||||||||||||||||||
Pátek |
Velká cca 436 m2 (17x26 m)
VELKÁ | 14 - 15 | 15 - 16 | 16 - 17 | 17 - 18 | 18 - 19 | 19 -20 | 20 - 21 | |||||||||||||||||||||
Pondělí | ||||||||||||||||||||||||||||
Úterý | ||||||||||||||||||||||||||||
Středa | ||||||||||||||||||||||||||||
Čtvrtek | ||||||||||||||||||||||||||||
Pátek |
označení v rozvrhu:
školní výuka
zájmová činnost
pronájmy
Výroční zpráva MŠ a ZŠ 2022/2023 | 631 kB |
|
Výroční zpráva SŠ 2022/2023 | 515 kB |
|
Škola Kavčí hory má pro studenty střední školy propracovaný systém odborných praxí, které jsou součástí učebního plánu jednotlivých studijních oborů.
Základním posláním odborných praxí je získat přehled a orientovat se v jednotlivých oblastech veřejné správy a sociálních služeb. Aktivní účast na odborné praxi dává dobrý předpoklad pro správné rozhodnutí při profesní orientaci studenta a jeho dalším kariérním růstu.
Studenti 2. a 3. ročníku absolvují v období od října do června týden průběžných praxí na smluvních pracovištích školy tj. 5 pracovních dnů (30 hodin). Každá (i řádně omluvená) absence musí být nahrazena. Smlouva je uzavřena školou před započetím praxí. Přihlášky na jednotlivé termíny probíhají prostřednictvím nástěnky nebo emailem u vedoucí praxe J. Kolářové.
Studenti 1. – 3. ročníku se v termínu 13. 5. – 24. 5. 2024 zúčastní souvislých praxí. Každá (i řádně omluvená) absence musí být nahrazena. Smlouvu vypracuje vedoucí praxe J. Kolářová na základě kontaktních údajů, které student odevzdá v řádném termínu.
Zúčastní se studenti : S2.A, S2.B, S3.A, S3.B, S3.C
Termín: 2. 10. 2023 - 21. 6. 2024 průběžně
Rozsah: 5 pracovních dnů (30 hodin týdně)
Studenti si sami zvolí termín praxe a do 22. 9. 2023 se zapíší na nástěnce do formulářů určených pro svoji třídu. Případné závažné změny termínů je možné předem domluvit s J. Kolářovou.
Každá (i omluvená) absence na praxi musí být nahrazena.
Po absolvování praxe je student povinen odevzdat:
Vlastní hodnocení musí být vypracováno v sešitě nebo vyhotoveno na PC v odpovídající grafické úrovni. Formuláře jsou ke stažení zde.
Zúčastní se studenti : S1.A, S1.B, S2.A, S2.B, S3.A, S3.B, S3.C
Termín: 13. 5. - 24. 5. 2024
Rozsah: 10 pracovních dnů ( 30 hodin týdně)
Studenti si mohou sami najít pracoviště vzhledem k budoucímu uplatnění a zaměstnání.
Ostatní studenti se zúčastní praxe vybrané školou.
Je nezbytné , aby studenti , kteří si budou praxi domlouvat individuálně , nejpozději do 16.2.2024 odevzdali J. Kolářové informace potřebné ke sjednání praxe:
Ten, kdo požaduje praxi od školy, odevzdá nejpozději do 12. 2. 2024 písemnou žádost o zařízení praxe školou.
Informace potřebné ke sjednání praxe i žádost o souvislou praxi od školy můžete posílat i elektronicky na adresu j.kolarova@ksidlisti.cz.
Formuláře k praxím najdete v elektronické podobě na stránkách školy.
Po absolvování praxe je student povinen odevzdat:
Vlastní hodnocení zpracujte na počítači, založte do vhodných desek, doplňte příslušnou dokumentací. Samozřejmostí je odpovídající grafická úprava.
Veškeré podklady nutné k hodnocení odevzdejte nejpozději do 1 týdne po návratu z praxe. Pokud tak neučiníte a řádně se neomluvíte, riskujete nehodnocení z předmětu veřejná správa či sociální péče.
Středisko sociálních služeb - pečovatelská služba - drobné administrativní úkony, kontaktování úřadů, přímá práce s klienty, práce může být i fyzicky náročnější
Ústav sociálních služeb – drobné administrativní úkony, kontaktování úřadů, přímá práce s klienty, práce může být i fyzicky náročnější
Asociace občanských poraden - společnost, která se zabývá právním poradenstvím, drobné administrativní úkony, práce s klienty
Institut pro kriminologii a sociální prevenci – pomoc při realizaci výzkumného projektu o reformě vězeňství, administrativa
Obvodní soud pro Prahu 2 – drobné administrativní úkony, práce může být i fyzicky náročnější
Úřad městské části - drobné administrativní úkony
Senecura – seniorcentrum, práce v přímé obslužné péči, práce může být i fyzicky náročnější
Vzdělávací centrum pro veřejnou správu - drobné administrativní úkony
Sovička - dětská skupina, drobné administrativní úkony, práce s klienty
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.