Zdroj: https://www.ksidlisti.cz/uvod/co-nam-distancni-vyuka-dala-a-co-vzala  •  Vydáno: 11.2.2021 14:51  •  Autor: Martin Vocílka

Co nám distanční výuka dala a co vzala?

 

Distanční výuka po TEAMS trvá již hodně dlouho a učivo třetí třídy je dosti náročné. Vyjmenovaná slova a počítání do tisíce patří mezi ně. Přesto žáci z 3.B se nezalekli a pustili se i do řešení složitějších úkolů. Vyjmenovaná slova je inspirovala k vytváření prezentací, které žáci společně sdílejí. Začal s tím Matýsek Černý, který vytvořil velmi pěknou prezentaci o hmyzožravcích. Vybral si mravenečníka. Následoval ho Jirka Beneš, který zpracoval prezentaci na téma slepýš. Tento typ výuky vedl děti k značné samostatnosti a k získání mnohých technických dovedností. Žáci se sami připravují, odesílají domácí úkoly, společně si na TEAMS vysvětlují zadané úlohy.

 

Co nám distanční výuka vzala? Často si o tom povídáme. Nejvíce dětem chybí výchovy, hlavně tělesná a výtvarná výchova. Naštěstí napadl sníh a děti se na něm „vyřádí“. Ani tvoření nezůstalo pozadu. Mariánek Múdry kreslí karoserie aut a je na to patřičně hrdý. Nejvíce inspirativní je Tobík Živný, který pro svoji sestřenici vyrobil divadýlko, pro Rozárku malé „fitko“, asi aby netloustlaUsmívající se, a maluje voskem na svíčky. Velice mě zaujaly jeho kamínky pro radost, které namaloval, roznesl po okolí a kdo je najde, může si je nechat pro radost nebo odnést někam dál a udělat radost někomu dalšímu. Snad to bude pěkná inspirace i pro vás, co se dá všechno doma v této nelehké době vytvořit. I já jsem se vrhla na tvoření a vrátila jsem se ke starému dobrému macrame. Ale o tom zas někdy příště…

 

 

Zasněžený pozdrav z 3.B posílá Míla Pospíšilová – třídní učitelka

 

 

Mravenečník

 

Slepýš