Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce, akce

Výsledky soutěží v anglickém jazyce

Koncem března proběhly na naší škole dvě soutěže v anglickém jazyce. Středoškoláci soutěžili ve slohu na téma „Magical world“.

Autory nejlepších prací jsou Adéla Vondráková z prvního ročníku, Alina Tsupyk, Adéla Smoradová a Patrik Nýč z druhých ročníků a Andrea Haklová, Lucie Langrová a Aneta Vojtěchová z třetích ročníků. Jejich příběhy se postupně objeví ve školním časopisu spolu s anglickými básničkami, které žáci a studenti vytvořili u příležitosti Světového dne poezie 21.3.

Žáci druhého stupně soutěžili v recitaci. Nejprve byla uspořádána třídní kola, ze kterých pak vybraní žáci postoupili do kola školního. V kategorii 6. a 7. tříd zvítězila Barbora Kratochvílová (Z6), druhé místo obsadila Mariana Holá  (Z7B) a na třetím místě se umístila Anička Dang (Z6). V kategorii 8. a 9. tříd nejlépe recitovali Petr Křístek (Z8A), Adam Bok (Z9) a Simona Malkovská (Z8B).

Všem žákům a studentům děkujeme za účast.

Za vyučující anglického jazyka

H. Žandová

 


Vydáno: 5.4.2017 10:27 | 
Přečteno: 1529x | 
 | Hodnocení:

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent