Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Jak jsem zvládala začátky výuky on-line

Pro studenty a žáky sen, pro učitele a rodiče noční můra, i takto se dá pojmenovat současná doba, kdy jsou uzavřené školy i školky.

Ke dni 11. března byly uzavřeny školy a školky se uzavřely o několik dní později.  V poledních hodinách 10. března se začala šířit školou zpráva o uzavření škol, zrušení kulturních a společenských akcí, všichni studenti i žáci byli nadšení, ale to ještě nevěděli, co je bude čekat.

Nikdo nevěděl, jak bude probíhat výuka, jak se bude známkovat nebo hodnotit práce, které studenti a žáci budou vypracovávat, jak se uzavřou ročníky nebo jak vůbec proběhnou přijímací řízení nebo maturitní zkoušky.

První den po uzavření škol jsem byla ráda, protože jsem nemusela vstávat brzo, a hlavně jsem nemusela do školy. Jenže přišly první úkoly, zdálo se nám to moc, protože nikdo nedokázal odhadnout množství úkolů pro týden. Mělo to ale i výhody. Nikdo to nehodnotí hned, máme mnohem víc času, můžeme si to rozplánovat a nesedíme 45 min v lavici. Po pár dnech tyhle výhody přestaly být pro mě zajímavé, úkoly jsem začala odevzdávat skoro hned, chybí mi škola, kamarádi
a hlavně okamžitý kontakt s učiteli. Všichni víme, že je to pro ně dost náročné, učí desítka a stovky studentů a nemůžou se nám věnovat jako ve škole. Což je pro někoho těžké, protože potřebuje pomoc od učitelů. Naštěstí máme každý e-mail, telefonní čísla nebo jiné prostředky pro komunikaci s učiteli.

Jsme již přes měsíc doma, kontakt s učiteli už není žádný problém. Dostáváme náhradní online hodiny, kde se normálně učíme nebo konzultujeme problémy s úkoly.

Nehorázně se těším, až tato situace skončí a my se budeme moct normálně vrátit do běžného života s běžnými problémy.

Veliké díky patří hlavně učitelům, kteří se nám snaží pomoct, komunikují s námi a snaží se s námi zvládnout tuto těžkou situaci!

Hamanová Petra, S2A


Vydáno: 22.4.2020 21:57 | 
Přečteno: 846x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent