Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: akce

Vítězství v soutěži Finanční gramotnost

V prosinci proběhla na střední škole soutěž Fin. gramotnost. Ve školním kole, kterého se zúčastnili všichni studenti a všechny studentky, zvítězily Aneta Babická S4B, Simona Horáková a Michaela Stejskalová z S3A. Tyto studentky dokázaly získat nejvíce bodů za správné odpovědi v nejkratším čase a postoupily do okresního kola soutěže.

Okresní kolo proběhlo v lednu letošního roku a naše studentky si zde změřily síly s ostatními středními školami z celé Prahy 4  ve znalostech finanční problematiky.

Chtěla bych jim jménem všech studentů, pedagogů a vedení školy pogratulovat a poděkovat za vzornou reprezentaci školy, neboť se jim podařilo zvítězit a naše škola jako jediná z Prahy 4 postupuje do krajského kola. Přejeme jim hodně úspěchů.

Do soutěže Finanční gramotnost, kterou vyhlašuje Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy se naše škola zapojila již třetím rokem. S radostí mohu konstatovat, že 1. místo v Praze 4 se nám podařilo vyhrát již podruhé.

Alena Cilcová


Vydáno: 21.2.2013 12:00 | 
Přečteno: 2451x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent