Ředitelka školy stanovila:
Organizace maturitní zkoušky ve školním roce 2021/2022
Školní seznam četby | 602 kB |
|
Témata AJ VES | 115 kB | |
Témata AJ SOC | 114 kB | |
Témata RJ SOC | 180 kB | |
Témata PRA | 165 kB | |
Témata PED-PSY | 158 kB | |
Témata VES | 126 kB | |
Témata SOP | 157 kB | |
Písemná práce CJL | 434 kB |
|
Písemná práce CIJ | 433 kB | |
VES - podrobnosti o délce a způsobu konání PMZ | 441 kB |
|
SOC - podrobnosti o délce a způsobu konání PMZ | 235 kB | |
Kritéria hodnocení profilové části MZ | 179 kB |
|
VES - Kritéria hodnocení PMZ | 153 kB | |
SOC - Kritéria hodnocení PMZ | 223 kB | |
CJL - Kritéria hodnocení | 224 kB | |
CIJ - Kritéria hodnocení | 237 kB | |
Seznam povolených pomůcek – obecné informace | 1419 kB | |
Seznam povolených pomůcek – profilová část maturitní zkoušky | 458 kB |
|
Seznam povolených pomůcek – společná část maturitní zkoušky |
530 kB | |
Informace o maturitní zkoušce naleznete na stránkách maturita.cermat.cz, další informace pak na facebookovém profilu Udělám maturitu.
Aktuální informace pro maturanty zveřejňujeme průběžně na našem webu v aktualitách a v záložce maturita.
Novela maturitní vyhlášky ve znění účinném od 1. 1. 2022 | 1 667 kB |
|
Novela školského zákona ve znění účinném od 27. 2. 2021 | 604 kB | |
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.