Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: o studiu, SCIO

Mapa školy 2009 - Scio

V únoru se naše škola opkovaně zúčastnila šetření Scio - Mapa školy, projektu, který se zabývá monitorováním kvality škol a školství. Jeho součástí jsou dotazníky pro žáky, rodiče i učitele. 
Letos se dotazníkového šetření účastnilo 298 škol, na otázky odpovědělo 65.935 žáků, 56.013 rodičů a bezmála 5.000 učitelů.

I Vám patří poděkování, neboť návratnost dotazníků je pro objektivitu šetření podstatná a nám se jich díky Vašemu přístupu vrátilo 85%.

 

Výstupem šetření je obsáhlý materiál, který tvoří souhrnná zpráva, analytická zpráva, množství celostránkových grafů a stručná souhrnná zpráva. Celý materiál je Vám k nahlédnutí k dispozici v kanceláři školy.

Souhrnné výsledky

    1.   Kvalita výuky- oblast získávání znalostí, osvojování dovedností, schopnost se učit, spolupracovat, věcně argumentovat, vyhledávat informace.

         Rodiče hodnotí kvalitu výuky spíše pozitivně ( průměr 5.42 bodů ze 7 ), mezi výrazné odlišnosti naší školy v této oblasti patří možnost vyjádřit vlastní názor, argumentovat, individuální přístup.
          
V oblasti získávání znalostí předstila naše škola 74% dotazovaných škol.

     2.   Chování a výchova - osvojování správného a slušného chování, umění dodržovat pravidla, respektovat se, vycházet s lidmi, mít zdravé sebevědomí.

         Rodiče hodnotí školu v této oblasti spíše pozitivně, v porovnání s hodnocením na jiných školách předstihla naše škola 77% ostatních škol. Jde o nadprůměrný výsledek.

     3.   Atmosféra školního prostředí - významně ovlivňuje kvalitu vzdělávání a výchovy, vnitřní klima, vztahy, bezpečí.

         Z pohledu žáků školy je atmosféra pozitivní - na 1. stupni hodnocení 2.77 bodů ze 3 a na druhém stupni 3.39 bodů ze 4 možných.

     4.   Vnější vztahy - komunikace s veřejností, chování učitelů, informovanost, možnost ovlivňování chodu školy.

         Podle rodičů se naše škola chová v této oblasti pozitivně, rodiče ohodnotili školu 3.19 body ze 4 možných, v porovnání s ostatními školami jde o nadprůměrný výsledek.

           


Vydáno: 15.4.2009 13:18 | 
Přečteno: 6907x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent