Facebook - Škola Kavčí horyYouTube - Škola Kavčí hory
Kategorie: o studiu, SCIO

Národní testování 9. ročníků (2016/2017)

V listopadu jsme opět přihlásili žáky 9. třídy do testování Scio, konkrétně do Národního testování žáků 9. ročníků ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, aby si ověřili své znalosti a dovednosti v českém a anglickém jazyce a matematice, zjistili, jaké jsou jejich studijní předpoklady a jakých výsledků vzhledem k nim dosahují. Testování se zúčastnilo celkem 16.300 žáků z celé republiky.

Výsledky:

Český jazyk: výsledky našich žáků jsou nadprůměrné, patříme mezi úspěšné školy s výsledkem lepším, než má 70 % zúčastněných škol.

Žáci dosáhli vyrovnaného výsledku ve všech tematických částech testu (mluvnice, sloh, literatura a čtenářská gramotnost) i v jednotlivých dovednostních částech testu (znalosti, posouzení, interpretace).

Matematika: výsledky naší školy jsou průměrné, patříme mezi úspěšné školy s výsledkem lepším, než má 50 % zúčastněných škol.

Žáci dosáhli vyrovnaného výsledku ve všech tematických částech testu (číslo a proměnná, geometrie, nadstandardní aplikační úlohy a problémy, závislosti, vztahy a práce s daty) i v jednotlivých dovednostních částech testu (znalosti, porozumění, aplikace).

Porovnáním výsledků jednotlivých testů a výsledků testu OSP bylo zjištěno, že ve škole je studijní  potenciál žáků využíván optimálně a výsledky žáků odpovídají úrovni jejich studijních předpokladů.

Porovnání průměrného celkového percentilu:

                                               naše škola                              všechny školy

český jazyk                                        57                                           49

matematika                                       49                                           47

 

 

 

Součástí národního testování bylo také ověřování znalostí a dovedností v anglickém jazyce SCATE. Test se skládal ze subtestů poslech a čtení, zvlášť pak byla vyhodnocena celková dosažená úroveň.

 

Výsledky:

 

poslechové části dosáhlo úrovně          A1         26 % žáků

 

                                                         A2          59 % žáků

 

                                                         B1          11 % žáků

 

                                                         B2          4 %   žáků

 

V části čtení dosáhlo úrovně                  A1          33 % žáků

 

                                                         A2          60 % žáků

 

                                                         B1          7   % žáků

 

                                                         B2          0 %   žáků

 

Celková dosažená úroveň                      A1          26 % žáků

 

                                                         A2          63 % žáků

 

                                                         B1          7   % žáků

 

                                                         B2          4  %   žáků

 

Žák ZŠ by měl na konci 9. ročníku dosáhnout úrovně A2. Takže blahopřejeme ke skvělému výsledku.

 

Každý žák obdržel individuální zprávu, souhrnná celková zpráva je k dispozici v kanceláři školy.

 

 

 


Vydáno: 11.1.2017 11:18 | 
Přečteno: 1650x | 

EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR 

Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity

je spolufinancován Evropskou unií.

Stručný popis projektu:

Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.

Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.


Loga - projekt doučováníOd září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.

Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".

Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.

 

Klub rodičů
Světová škola
Prážata
Pedagogická fakulta UK
Děti dětem
Česko čte dětem
Afrika Africe
Pilotni skola Kin-ballu
Recyklohraní
Internet hot line
OVCE.sk
Seznam se bezpečně
Kraje pro bezpečný internet
SCIO Jak na VŠ
Infoabsolvent