Provoz kanceláře školy pro veřejnost: 8.00-14.00
polední přestávka 12,00 - 12,30 hodin
pevná linka kancelář: 241 090 230
týden |
termín |
zodpovědný pracovník |
tel. kontakt |
|
1. |
30.6.-4.7.2025 |
Pálková Eva (ekonomka) |
241 090 234 |
739 006 471 |
2. |
7.7.-11.7.2025 |
Pálková Eva (ekonomka) |
241 090 234 |
739 006 471 |
3. |
14.7.-18.7.2025 |
Roubalová Zuzana (asistentka vedení) |
241 090 230 |
605 281 847 |
4. |
21.-25.7.2025 |
Roubalová Zuzana (asistentka vedení) |
241 090 230 |
605 281 847 |
5. |
28.7.-1.8.2025 |
Pálková Eva (ekonomka) |
241 090 234 |
739 006 471 |
6. |
4.8.-8.8.2025 |
Roubalová Zuzana (asistentka vedení) |
241 090 230 |
605 281 847 |
7. |
11.8.-15.8.2025 |
Pálková Eva (ekonomka) |
241 090 234 |
739 006 471 |
8. |
18.8.-22.8.2025 |
Pálková Eva (ekonomka) |
241 090 234 |
739 006 471 |
Provoz v ŠD K Sídlišti 840, P4 |
30.6.-29.8.2025 |
není |
Provoz v MŠ Kaplická 14, P4 |
30.6.-11.7.2025 |
přerušení provozu |
14.7.-25.7.2025 |
letní provoz |
|
28.7.-29.8.2025 |
přerušení provozu |
Vedení školy během prázdnin dle potřeby po předchozí domluvě e-mailem.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.