kroužek | vedoucí | den | hodina | cena za 1. pol. | kontakt |
Basket | Cettlová | úterý | 14:30 - 15:30 | 500,- | s.cettlova@ksidlisti.cz |
Keramika I | Schreiber | pondělí | 14:00 - 15:30 | 850,- | a.schreiber@ksidlisti.cz |
Keramika II | Králová | úterý | 14:00 - 15:30 | 850,- | j.kralova@ksidlisti.cz |
Šachový kroužek | Souralová | čtvrtek | 14:00 - 14:45 | 500,- | v.souralova@ksidlisti.cz |
Psaní všemi deseti (6. - 9. tř.) | Králová | čtvrtek | 14:15 - 15:15 | 500,- | j.kralova@ksidlisti.cz |
Programování (6. - 9. tř.) | Vocílka | úterý | 14:15 - 15:15 | 500,- | m.vocilka@ksidlisti.cz |
3D tisk (6. - 9. tř.) | Vocílka | čtvrtek | 14:15 - 15:15 | 800,- | m.vocilka@ksidlisti.cz |
Čtenářský kroužek | Kmochová | středa | 14:00 - 15:30 | 0,- | p.nolova@ksidlisti.cz |
Družina | |||||
Flétna (pokročilí) | Teclova |
úterý | 15:30 - 16:30 | 0,- | l.teclova@ksidlisti.cz |
Tanečky (roztleskávačky) | Bímová | pondělí | 16:00 - 17:00 | 0,- | m.bimova@ksidlisti.cz |
Společenské hry | Šmejkalová | čtvrtek | 16:00 - 17:00 | 0,- | m.smejkalova@ksidlisti.cz |
Kutilský kroužek | Šimůnková | středa | 16:00 - 17:00 | 0,- | m.simunkova@ksidlisti.cz |
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.