Vážení rodiče,
pro informace k průběhu přijímacího řízení, podávání přihlášek ke studiu na víceletých gymnáziiích a středních školách mě můžete kontaktovat přes e-mail j.zelenkova@ksidlisti.cz nebo přes Bakaláře.
Ve čtvrtek 9.1.2025 proběhne pro zájemce z řad rodičů informační schůzka o průběhu přijímacího řízení, podávání přihlášek atd.
Schůzka pro rodiče žáků 5., 7. třída - 17.00, učebna Z9B, 1. patro
Schůzka pro rodiče žáků 9. třída - 18.00, učebna Z9B, 1. patro
Na shledanou se těší
Jana Zelenková
Termín podání přihlášek pro 1. kolo přijímacího řízení
Na přihlášce závazně zvolíte pořadí škol podle vaší priority. Změna pořadí ani změna oboru pak již nebude možná.
Jednotná přijímací zkouška (JPZ) (její výsledek) je povinnou součástí prvního i druhého kola přijímacího řízení do všech maturitních oborů s výjimkou oborů s talentovou zkouškou (kromě sportovních gymnázií).
JPZ se bude konat v termínech stanovených MŠMT. Didaktické testy z českého jazyka a literatury a z matematiky se ve školním roce 2024/2025 uskuteční v termínech:
Čtyřleté obory:
Obory šestiletých a osmiletých gymnázií:
Jednotná přijímací zkouška v náhradním termínu je pro všechny obory stanovena na dny:
Přesná kritéria pro přijímání uchazečů o studium vyhlásí ředitelé škol nejpozději do 31. ledna 2025.
Další informace k průběhu přijímacího řízení najdete na:
https://prijimacky.cermat.cz/menu/jednotna-prijimaci-zkouska
Třída - 6.
Třída – 7.
Třída – 8.
Třída – 9.
Seznam pomůcek na školní rok 2024/25
1. třída
vybavený kufřík (vodovky, tempery, kelímek na vodu, štětce, voskovky, modelína, podložka na modelování, nůžky, tyčinkové lepidlo…)
vybavený kufřík (vodovky, tempery, kelímek na vodu, štětce, voskovky, modelína, podložka na modelování, nůžky, tyčinkové lepidlo…)
vybavený kufřík (vodovky, tempery, kelímek na vodu, štětce, voskovky, modelína, podložka na modelování, nůžky, tyčinkové lepidlo…)
Upřesnění a doplnění požadavků proběhne v září po dohodě s vyučujícími.
I v letošním školním roce 2023/2024 jsme se po podzimním Národním testování žáků 9. tříd zúčastnili jarního Národního testování 2023 žáků 3., 5. a 7. tříd.
Opět jsme si tak mohli ověřit úroveň výsledků vzdělávání v naší škole, i to, že v porovnání s ostatními zapojenými školami stále dosahuje dobré úrovně. Důležitým ukazatelem je pro nás i to, jak dokážeme pracovat se studijním potenciálem žáků a jak ho využíváme.
Žáci mají ve svém profilu v aplikaci ScioDat individuální zprávu v elektronické verzi, tam je také navíc zpráva doplněna
o náhled řešeného testu s vyznačením správných odpovědí.
K výsledkům v jednotlivých třídách:
|
|
|
Průvodce pro rodiče prvňáka | 280 kB | |
|
|
|
Sešity a pomůcky 2. stupeň ZŠ | 92 kB | |
I v letošním školním roce 2022/2023 jsme se zúčastnili jarního Národního testování 2023 žáků 3., 5. a 7. tříd.
Jsme rádi, že jsme mohli opět ověřit úroveň výsledků vzdělávání v naší škole, i to, že je v porovnání s ostatními zapojenými školami na velmi dobré úrovni, že jsme se dokázali dobře vyrovnat s dopady distanční výuky a udrželi kvatitu výchovně vzdělávacího procesu.
Z minulého testování vyplynulo, že je potřeba zapracovat na rozvoji klíčových kompetencí a letošní testy ukazují, že jsme se zlepšili. Do budoucna určitě budeme pracovat na rozvoji a využívání studijního potenciálu našich žáků, větší pozornost je věnována také matematice, kde jsme ve výsledku průměrní.
Žáci mají ve svém profilu v aplikaci ScioDat individuální zprávu v elektronické verzi, tam je také navíc doplněna o náhled řešeného testu s vyznačením správných odpovědí.
K výsledkům v jednotlivých třídách:
Stejně jako v uplynulých letech, i letos se během listopadu naši deváťáci zúčastnili Národního testování. Srovnávacími testy letos prošlo na 19 570 žáků. Jakého výsledku v porovnání se svými studijními předpoklady dosáhli naši deváťáci?
Již tradičně jsme se i ve školním roce 2021/2022 zúčastnili jarního Národního testování 2022 žáků 3., 5. a 7. tříd. Testování probíhalo do konce dubna 2022.
Jsme rádi, že jsme si ověřili úroveň výsledků vzdělávání v naší škole, i to, že je v porovnání s ostatními zapojenými školami na velmi dobré úrovni, a to i po více než roce distančního vzdělávání. Do budoucna určitě zapracujeme na rozvoji klíčových kompetencí a na dalším rozvoji studijního potenciálu našich žáků.
Žáci mají ve svém profilu v aplikaci ScioDat individuální zprávu v elektronické verzi, tam je také navíc doplněna o náhled řešeného testu s vyznačením správných odpovědí
K výsledkům v jednotlivých třídách:
V sedmičce jsme využili možnost otestovat úroveň své čtenářské gramotnosti. Adaptivní test prověřil, jak umíme z textu získat informace, jestli je dokážeme zpracovat a jak zvládneme text zhodnotit.
Stejně jako v uplynulých letech, i letos na podzim se naši deváťáci zúčastnili Národního testování. Srovnávacími testy letos prošlo na 16 461 žáků. Jakého výsledku dosáhli naši deváťáci?
I přes to, že byla většina letošního školního roku poznamenaná pandemií, mimořádnými opatřeními a distanční výukou, jsme využili možnost externí evaluace výsledků vzdělávání našich žáků, hned jak se mohli vrátit k prezenční docházce do školy.
Zúčastnili jsme se jarního Národního testování žáků 3., 5. a 7. tříd i Tréninku na přijímací zkoušky v osmých třídách. Součástí testování bylo v některých ročnících i vyplňování žákovských a rodičovských online dotazníků.
Testování probíhalo do konce května 2021.
Jsme rádi, že jsme si ověřili úroveň výsledků vzdělávání v naší škole a to, že je na velmi dobré úrovni i po více než půl roce distančního vzdělávání, kdy výuka probíhala online. Do budoucna určitě zapracujeme na dalším rozvoji studijního potenciálu našich žáků.
Podrobnější výsledky jsou zde:
Stejně jako v uplynulých letech, i letos na podzim se naši deváťáci zúčastnili národního testování. Do testování se zapojilo téměř 400 základních škol a víceletých gymnázií. Národními srovnávacími testy tak letos prošlo na 10 515 žáků. Počet zapojených škol i testovaných žáků je v porovnání s předchozími lety nižší, zřejmě jako důsledek jarního čtyřměsíčního uzavření škol z důvodu šíření onemocnění Covid-19. Jaká je tedy úroveň vzdělávání v této situaci?
Žáci vypracovali test obecných studijních předpokladů, test z matematiky, z českého jazyka a adaptivní test z anglického jazyka.
Spolupráce naší školy s Pedagogickou fakultou Univerzity Karlovy sahá daleko do minulosti. Vždycky k nám chodili studenti na praxi, vždy jsme se podíleli na pilotáži různých projektů ať už na podporu budoucích učitelů, podporu začínajících kolegyň a kolegů, a nebo zaměřených na rozvoj výukových metod či forem práce s žáky a jejich hodnocení. Studenti k našim pedagogům chodí na individuální i pedagogicko-psychologické skupinové praxe stále a často i v současnosti.
Trochu mladšího data je spolupráce s budoucími absolventy pedagogických studijních programů na Husitské teologické fakultě Univerzity Karlovy, kteří k nám také chodí na náslechy i na individuální praxe.
Co je však novinka nejčerstvější?
I v letošním školním roce 2018/2019 jsme naše žáky přihlásili k testování společnosti scio, jejíž testy jsou pro nás dobrým externím evaluačním nástrojem.
Testování proběhlo ve 3., 5., 7. a 9. třídě (národní srovnávací testování) a v 8. třídě si žáci vyzkoušeli tréninkové testy k přijímačkám.
Díky superpaušálu, který jako škola financujeme a využíváme, si v rámci běžných vyučovacích hodin mohli žáci s vyučujícími vyzkoušet i tzv. testy do hodin nebo testy ověřující čtenářskou gramotnost.
EVROPSKÁ UNIE * Evropské strukturální a investiční fondy * OP Praha - pól růstu ČR
Modernizace učebny přírodovědného vzdělávání spolu s podporou využití digitálních technologií ve výuce a zajištění jejich bezdrátové konektivity
je spolufinancován Evropskou unií.
Stručný popis projektu:
Projekt je zaměřen na modernizaci přírodovědné učebny. Projekt je tedy plně v souladu s činností žadatele, kterou je vzdělávání a výchova dětí a mládeže. Modernizací dojde ke zkvalitnění výuky odborných přírodovědných předmětů, čímž dojde k posílení zájmu žáků o výuku těchto předmětů.
Doba realizace projektu byla do 31.10.2021.
Od září 2021 do 30.6.2023 jsme se zapojili do aktivit Národního plánu doučování.
Finanční prostředky jsme čerpali na skupinové i individuální doučování žáků z programu „Doučování žáků škol – Realizace investice 3.2.3 Národního plánu obnovy".
Cílem doučování bylo především narovnání vzdělanostních rozdílů ve výsledcích vzdělávání a eliminace negativních dopadů výluk prezenční výuky na výsledky vzdělávání žáků, k nimž došlo v souvislosti s pandemií Covid-19.