I v letošním školním roce 2018/2019 jsme naše žáky přihlásili k testování společnosti scio, jejíž testy jsou pro nás dobrým externím evaluačním nástrojem.
Testování proběhlo ve 3., 5., 7. a 9. třídě (národní srovnávací testování) a v 8. třídě si žáci vyzkoušeli tréninkové testy k přijímačkám.
Díky superpaušálu, který jako škola financujeme a využíváme, si v rámci běžných vyučovacích hodin mohli žáci s vyučujícími vyzkoušet i tzv. testy do hodin nebo testy ověřující čtenářskou gramotnost.
Protože využíváme „superpaušál“ společnosti Scio na maximum, žáci 8. tříd si v květnu vyzkoušeli Trénink na přijímací zkoušky.
V letošním školním roce jsme nadstandardně využili možnost testovat v Národním testování i žáky 7. ročníku. Testování se zúčastnilo téměř 5000 žáků 7. tříd.
V testech si ověřili svoje studijní předpoklady, znalosti a dovednosti v českém jazyce a matematice, součástí testování byl i adaptivní test z anglického jazyka.
V letošním školním roce byli mezi 14170 žáky 5. tříd, kteří se účastnili národního testování, i naši páťáci.
V testech si ověřili znalosti a dovednosti v českém jazyce a matematice, vypracovali také test obecných studijních předpokladů a adaptivní test z anglického jazyka.
Na jaře jsme naše třeťáky zapojili do projektu národního srovnávacího testování z ČESKÉHO JAZYKA, MATEMATIKY, ANGLICKÉHO JAZYKA, vzdělávací oblasti ČLOVĚK A JEHO SVĚT a otestovali jsme i dosažení KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ před ukončením 1. období vzdělávání.
Jak už je u nás ve škole zvykem, tak i letošní žáci 9. třídy ověřili svoje znalosti a dovednosti v národním srovnávacím testování Scio. Testy spolu s nimi vypracovalo 16 442 žáků devátých tříd. Testování se týkalo českého jazyka, matematiky, obecných studijních předpokladů a angličtiny.
Výsledky naší školy jsou dobré, držíme se nad průměrem testovaných škol.
Vzhledem k tomu, že po odchodu dětí na víceletá gymnázia došlo ke sloučení tří pátých tříd, nechali jsme nové šesťáky letos na podzim otestovat jejich znalosti a dovednosti v Národním testování 6. ročníků 2017/2018.
Testování se zúčastnilo na 4 858 žáků 6. tříd.
V testech si ověřili znalosti a dovednosti v českém jazyce a matematice, vypracovali také test obecných studijních předpokladů, součástí testování byl i adaptivní test z anglického jazyka.
V listopadu jsme opět přihlásili žáky 9. třídy do testování Scio, konkrétně do Národního testování žáků 9. ročníků ZŠ a odpovídajících ročníků víceletých gymnázií, aby si ověřili své znalosti a dovednosti v českém a anglickém jazyce a matematice, zjistili, jaké jsou jejich studijní předpoklady a jakých výsledků vzhledem k nim dosahují. Testování se zúčastnilo celkem 16.300 žáků z celé republiky.
V letošním školním roce byli mezi 4458 žáky 5. tříd, kteří se účastnili srovnávacího testování Scio STONOŽKA, i naši páťáci.
V testech si ověřili znalosti a dovednosti v českém jazyce a matematice, vypracovali také test obecných studijních předpokladů.
I v letošním školním roce se žáci 9. třídy zúčastnili testování v projektu STONOŽKA a SCATE, aby si ověřili znalosti a dovednosti v českém a anglickém jazyce a matematice.
I v tomto školním roce vynaložila škola nemalou částku na externí evaluaci výsledků vzdělávání žáků. Využili jsme testy společnosti Scio - projekty Vektor, Stonožka, Scate, Učební styly a zapojili do nich žáky ze základní i střední školy.
V letošním školním roce se testy Scio opět staly jedním z externích nástrojů pro evaluaci výsledků vzdělávání.
Scio testy využívá naše škole dlouhodobě jako jeden z externích nástrojů pro evaluaci výsledků vzdělávání.
Kromě žáků 9. třídy, kde testování proběhlo již na podzim, se v průběhu 2. pololetí testování uskutečnilo i v dalších třídách.
V listopadu se žáci 9. třídy zúčastnili srovnávacího testování v rámci projektu STONOŽKA.
Do tohoto testování se zapojilo 628 škol z celé České republiky, otestováno bylo 17 106 žáků.
Testování bylo tvořeno souborem testů z obecných studijních předpokladů (OSP), českého jazyka (ČJ), matematiky (M) a anglického jazyka (AJ).
Škola se opět zapojila do testování společnosti Scio - STONOŽKA, dále pak proběhlo v květnu celoplošné testování výsledků vzdělávání žáků 5. a 9. tříd v projektu České školní inspekce - NIQES.